Tuesday, August 4, 2009

MASA MEMBUNUHKU...


salam..

aku tak tahu kenapa sejak kebelakangan aku rasa payah untuk tidur..
aku rasakan ada jak sesuatu yang tidak kena dan perlu aku selesaikan dengan segera..
bila dicongak-congak rupa2nya gara2 tekanan projek biology yang masih lagi berlambak.. experiment dah buat tapi report belum lagi.. nak pinjam sampel report dengan cikgu tapi cikgu cakap dah takde.. hmm.. pasrah jer.. tapi dah masuk bulan ogos.. ujung bulan nie semua report kena antar.. bukan setakat aku yang masih dilema.. kawan2 yang lain pun.. ne lah masa yang membunuh ku.. ntah bila gak aku dan kawan2 ni ne nak buat projek lapangan tu.. masing2 x dapat nak contact.. gara2 sim aku yang hilang la tu.. buntu gak.. masa dah nak habis... adoyai..

syukurlah kimia dah tak banyak tinggal 1 atau 2 experiment jer.. biologi punya banyak lah.. nak sediakan 25 serangga dan 25 tumbuhan.. pastu kena di keringkan.. nak tangkap serangga pun aku baru dapat 5 jenis.. 2 pun 'kaba2' dan 'samperot'.. 'teah2' aku tak berani tgkaplah.. kawan2 yang lain ntah dah berapa byk.. hmm.. pernah gak la kami dikata gila bab tangkap semua ni.. cikgu bagi cloroform 2 yang bikin best.. boleh wat pengsan ornag.. aku terlebih hidu pun sehari gak macam terhuyung-hayang.. taw gak la aku kurus tapi 2 bukan sebabnya lah...

kepada siapa2 yang dah pengalamn macamna nak sediakan n siapkan projek serangga dan tumbuhan ni bolehlah kongsi dengan kami... payah gak bha semua nie...wat nothing jer la... trouble is a friend...

dalam seminggu ni cuti aku tak tahu nak buat macamna.. lepas ni sekolah seminggu then cuti la pulak.. cmna nak siapkan projek ni..??? tolonglah....... tolonglah....

gang uhaqkh nnti cuba contact aku yer.. baru kita g kampungku nak wat kajian 2..



No comments:

Post a Comment